SAMSUNG

25.08.2017

Samsung byl můj první telefon, co jsem kdy měla, takže vztah tam je. Se Samsungem jsem byla nadmíru spokojená...až na ty fotky, tedy jejich kvalitu. Co si budem. Samsungy které jsou už novější mají foťák dobrý, ale prostě nevím jestli to je tím, ale dřív jsem hodně fotila foťákama a asi jsem si zvykla na dobrou kvalitu fotek. Samsung který jsem měla jako poslední byl voděodolný Samsung Xcover ( nevím jaký přesně tip ), no každopádně mi spadnul ze schodů na podlahu hezky. mám dojem že ty schody jsou tak 4 metry nad zemí, takže neměl šanci. Jaký máte názor na Samsung ?

© 2017 Módní, voňavý a třpytivý blog. Vám ušily na míru Eliška a Hanka.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky