FOREVER 21

28.08.2017

Jentak si konečně po hektickým víkendu sedím, pouštím House Nation a píšu příspěvek...už bylo na čase

No nic, z F21 mám taky milion věcí...tedy tak půlku skříní. Věci mi taky hodně vyhovují...na F21 se mi líbí, že věci tam mají dýl jak třeba měsíc. Věci které najdu máte níž :)


Tyhle legíny mám dost ráda. Lidi mi je dost chválí...teda někteří se na to taky moc netváří. Tyhle nejsou přeně ony (barvou) jinak to jsou ony :)

Jsou supr jak na cvičení, tak na normální nošení.

Na webu Foreveru ještě jsou, takže možná budou ještě i v obchodě, určítě koukněte. 

Ostatní barvy jsem našla, klikla jsem na uložit...ale bohužel nic :(

Tyhle legíny nosím jenom někdy, protože si je většinou zapomínám u kamarádek, nebo se mi prostě někam zašijou...

Ale i přes to všechno ( teď mluvímjak v nějakým romantickým filmu ) ty legíny MI LU JU. 

Rozhodně je doporučuju opět jak na cvičení, tak na normální nošení. JÁ jsem je použila i místo pyžama...no nevadí, dlouhej příběh :D


Tyhle jak tomu říkají ACTIVE ABSTRACT CAPRI LEGGINGS jsem nosila na tělák, asi ještě i nosit budu. Na boku mají takovou síťku, která je po celé délce legín. TAKŽE ! Bacha kvůli kalhotkám :D mě osobně se to nestalo, a když už tak mi to nevadí, ale jedna známá měla jaksi kalhotky s nějakýma obrázkama a dost to prosvítalo :D neříkám nic...

Takže na to asi pozor :D když máte CK nebo něco na ten způsob, tak to nevadí :D ale tak vaše věc žějo

Každopádně na eshopu F21 taky stále jsou :)


© 2017 Módní, voňavý a třpytivý blog. Vám ušily na míru Eliška a Hanka.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky