KRYTY NA TELEFON

23.08.2017

 Ochranný 3D kryt ze stojanem pro iPhone 6/6s Mašlička nijak nenarušuje jedinečný design iPhonu 6/6s, zároveň nabízí skvělou ochranu. Nezvětšuje velikost a hmotnost telefonu.  

Kryt mi vyhovuje je super pokud máte musical.y, jde s ním skvěle natáčet. 

 Tento kryt jsem semka dala proto, že se mi líbí barvy a prostě se mi hodí k létu. jsou to sice jenom 2 pastelové barvičky, ale rozveselí Vám náladu

Kryt, který mi připomíná letní nebo popřípadě jarní náladu. Mám ho ráda, dokážu ho mít na telefonu klidně i měsíc. Jediné mínusko, co k tomu mám je, že se hůř sundává z telefonu.

Tenhle kryt je tady protože mám ráda pastelové barvy, jak už jsem zmiňovala u předchozího krytu. Strašně moc se mi na něm líbí srdíčkový výřez na foťák nebo kytička na jablíčko.

Kryt na telefon značky Spigen. Má plastovou zadní stranu a na bočních stranách má tvrdší silikon. Telefon uchrání dost dobře, takže se nemusíte bát. 

Tento kryt byl můj první, mám ho asi nejvíc oblíbený, dost mi vyhovuje a zatím se mi neokoukal, nebo neokoukal...když je průhledný. Prostě ho nosím ráda no :)

© 2017 Módní, voňavý a třpytivý blog. Vám ušily na míru Eliška a Hanka.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky