NÁRAMEK A SLUNEČNÍ BRÝLE

22.08.2017

NEJDOU MI PŘETÁHNOUT FOTKY Z TELEFONU !!!!

PANDORA NÁRAMEK

Mám Pandora náramek do stříbrno - tyrkysové barvy a proto se mi moc líbí k letnímu počasí...neříkám, že ji nenosím i v zimě, to nosím, ale ne tak často jako v tuhle dobu. Pokud chcete vidět fotku BĚŽTE NA INSTAGRAMOVÝ PROFIL @unicorn_girlzzz a tam fotku najdete 

SLUNEČNÍ BRÝLE BAŤA

Sluneční brýle...no, nedoporučuju chodit po Karlových Varech při silném svícení sluníčka bez SLUNEČNÍCH BRÝLÍ. Jsem neskutečně ráda že tam je tolik obchodů a žejsem šla zrovna k Baťovi. Ty brýle MI LU JU. Pokud chcete vidět fotku BĚŽTE NA INSTAGRAMOVÝ PROFIL @unicorn_girlzzz a tam fotku najdete je to hned první příspěvek.

© 2017 Módní, voňavý a třpytivý blog. Vám ušily na míru Eliška a Hanka.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky